Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 


Úvod » Lodní motory » Spalovací motory » Lodní motor 150 - 300 HP » Evinrude E-TEC E150CXIN


        

Evinrude E-TEC E150CXIN

 

Číslo produktu: BO-E150CXIN
Model
naše cena bez DPH: 327 273 Kč
naše cena s DPH (21 %):
396 000 Kč

do košíku:
  ks  

Nepřekonatelný poměr výkonu k hmotnosti, což se rovná lepší manévrovatelnosti, rychlejší akceleraci, vyšší rychlosti a účinnosti.

Hlavní vlastnosti

  • Typ motoru: V6 60° E-TEC D.I.
  • Vrtání x zdvih - palce (mm): 3.601 x 2.588 (91 x 66)
  • Zdvihový objem - kub.palce (ccm) L: 158.2 (2589) 2.6L
  • Převodový poměr (délka hřídele): 1.86:1 (20”), 1.85:1 (25”)
  • Rozsah otáček při plném plynu: 5300-6000 min-1
  • Startování: elektrické
  • Ovládání: Mech./Dig.přísl. ICON EST nebo ICON EST Digital
  • Vstřikování paliva: Přímé vstřikování paliva E-TEC s režimem stratifikace spalování při minimálních otáčkách
  • Výkon alternátoru: 133 A celk. | 50 vyhrazeno pro síť
  • Řízení: Dálkové

ÚCHVATNÁ RYCHLOST – JASNÝ VÝKON ZÁVĚSNÝCH MOTORŮ EVINRUDE, KTERÉ MAJÍ O 40 KG NIŽŠÍ HMOTNOST NEŽ KONKURENČNÍ ČTYŘTAKTY .
Evinrude E-TEC řady 150 – 200 jsou výkonné závěsné šestiválcové vidlicové motory s přímým vysokotlakým vstřikem paliva, o objemu 2589 cm3. Při plném výkonu se otáčky motoru za minutu pohybují v intervalu 5 300 – 6 000. Samozřejmostí je elektrické startování a dálkové ovládání. Vodní chlazení motoru je spínáno termostatem. Palivo - benzín 87 oktanů.

Motory Evinrude E-TEC se vyznačují velmi tichým chodem, nízkými nároky a náklady na údržbu, dlouhou životností, vysokou spolehlivostí a v neposlední řadě impozantním vzhledem.
Ve všech kategoriích jsou tyto závěsné motory 150 až 200 V-6 považovány za standard, podle kterého jsou posuzovány výrobky jiných značek. Přímé vstřikování Evinrude přináší nesrovnatelný výkon, snížení emisí a provoz bez kouře i při pomalém chodu (rybaření na vlečnou udici apod.). Motor je hlídán informačním systémem Super S.L.O.W., takže si nemusíte dělat starosti.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.