Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 


Úvod » Lodní motory » Spalovací motory » Lodní motor 2.5 - 30 HP » Evinrude E-TEC E25DGTE


        

Evinrude E-TEC E25DGTE

 

Číslo produktu: BO-E25DGTE
Model
naše cena bez DPH: 106 612 Kč
naše cena s DPH (21 %):
129 000 Kč

do košíku:
  ks  

Lehký, odolný a čistý. Malý výkon s odezvou podobnou elektromotoru.

Hlavní vlastnosti

  • Typ motoru: řadový dvouválec E-TEC D.I.
  • Vrtání x zdvih - palce (mm): 2.992 x 2.5 (76 x 64)
  • Zdvihový objem - kub.palce (ccm) L: 35.2 (577)
  • Převodový poměr (délka hřídele): 2.15:1
  • Rozsah otáček při plném plynu: 5500-6000 min-1
  • Startování: elektrické nebo lankem
  • Ovládání: mechanické
  • Vstřikování paliva: Přímé vstřikování paliva E-TEC s režimem stratifikace spalování při minimálních otáčkách
  • Výkon alternátoru: 56 A celk./15 A vyhrazeno pro síť
  • Řízení: Dálkové nebo kormidelní páka

Evinrude E-TEC řady 25 – 30 HP jsou závěsné dvouválcové řadové motory pro rok 2015 v novém designu a inovovanou výkonností. Lodní motory s přímým vysokotlakým vstřikem paliva, o objemu 577 cm³. Otáčky motoru 5 500 – 6 100 za minutu.
Ruční i elektrické startování, ruční i dálkové ovládání, trim a tilt, ukazatele (měřící přístroje) chodu motoru. Nová, plně nastavitelná elektronická regulace otáček motoru. Moderní technologie, není nutný záběh. Vodní chlazení motoru je spínáno termostatem.

Motory Evinrude E-TEC se vyznačují velmi tichým chodem, nízkými nároky a náklady na údržbu, dlouhou životností, vysokou spolehlivostí a v neposlední řadě impozantním vzhledem.
Motory Evinrude E-TEC dokáží být šetrní k Vaší peněžence a to nejen při jejich pořizování, ale i při jejich používání a udržování. Společnost Bombardier zaručuje, že uživatel nemusí po dobu 3 let běžného rekreačního provozu provádět zazimování motoru, seřizování motoru před sezónou. Díky výjimečné konstrukci těchto motorů není nutná výměna oleje, čímž se ušetří i za palivové filtry. Dokonalý motor? No, jen chybí, aby jezdil na vodu.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.