Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 



        

Evinrude E-TEC E90DSL

 

Číslo produktu: BO-E90DSL
Model
naše cena bez DPH: 218 182 Kč
naše cena s DPH (21 %):
264 000 Kč

do košíku:
  ks  

Pokud hledáte užitečnost, výkon, či obojí - potom není nic srovnatelného.

Hlavní vlastnosti

  • Typ motoru: řadový tříválec E-TEC D.I.
  • Vrtání x zdvih - palce (mm): 3.601 x 2.588 (91 x 66)
  • Zdvihový objem - kub.palce (ccm) L: 79.1 (1295) 1.3L
  • Převodový poměr (délka hřídele): 2.00:1 (20”), 2.25:1 (25”)
  • Rozsah otáček při plném plynu: 5000-5500 min-1
  • Startování: elektrické
  • Ovládání: mechanické
  • Vstřikování paliva: Přímé vstřikování paliva E-TEC s režimem stratifikace spalování při minimálních otáčkách
  • Výkon alternátoru: 81 A celk./25 vyhrazeno pro síť
  • Řízení: Dálkové (příslušenství - kormidelní páka
  •  

Evinrude E-TEC řady 75 – 90 jsou závěsné tříválcové řadové motory s přímým vysokotlakým vstřikem paliva, o objemu 1295 cm3. Maximální otáčky motoru za minutu se pohybují v intervalu 4 500 – 5 500. Při plném výkonu lze z toho motoru vytáhnout opravdu slušnou rychlost a není to na úkor spotřeby paliva. Samozřejmostí je elektrické startování a dálkové ovládání. Vodní chlazení motoru je spínáno termostatem.
Motory Evinrude E-TEC se vyznačují velmi tichým chodem, nízkými nároky a náklady na údržbu, dlouhou životností, vysokou spolehlivostí a v neposlední řadě impozantním vzhledem.
Tyto motory dokáží být šetrní k Vaší peněžence a to nejen při jejich pořizování, ale i při jejich používání a udržování. Společnost Bombardier zaručuje, že uživatel nemusí po dobu 3 let běžného rekreačního provozu provádět zazimování motoru a seřizování motoru před sezónou. Díky výjimečné konstrukci těchto motorů není nutná výměna oleje, čímž se ušetří i za palivové filtry. Dokonalý motor? No, jen chybí, aby jezdil na vodu.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.