Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 



        

Suzuki DF200APX

 

Číslo produktu: 3SuzDF200APX
Výrobce: SUZUKI
naše cena bez DPH: 450 405 Kč
naše cena s DPH (21 %):
544 990 Kč

do košíku:
   

S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 225 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější vzduch, Suzuki docílilo o 1,5 % lepší maximální rychlosti a o 12 % lepšího zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již tak úsporné motory Suzuki jsou ještě úspornější, a to při zachování maximální spolehlivosti. Oproti svému V6 předchůdci má tento motor při 5000 otáčkách za minutu o 32,6 % nižší sportřebu! Motor rovněž lze vybavit systémem Trollingu, který vám umožní jednoduše ovládat v krocích stálé otáčky motoru při rybaření přívlačí.

Oproti modelu DF200A těží tento motor z dalších již prověřených technologií. DF200AP je prvním motorem o výkonu 200 HP na trhu, který obsahuje technologii drive-by-wire. Už žádné odpory při ovládání motoru. Navíc je řízení velice přesné a mnohem předvídatelnější než kdy dříve.

Další nově obsaženou technologií je systém selektivní rotace. Pro člun osazený více motory tedy není třeba objednávat různé typy motorů. Kromě toho jsou modely DF200AP vybaveny bezklíčovým startováním.

Sety řazení

Sety řazení obsahují vše potřebné pro zprovoznění lodního motoru. Základní set neobsahuje žádné budíky ani jiné palubní přístroje. K motorům ovládaným systémem drive-by-wire (Suzuki Precision Control) nelze použít analogové budíky, proto nás, prosíme, v případě potřeby konzultace výběru palubních přístrojů kontaktujte. Pro správnou funkci páky řazení je nutno po montáži systém kalibrovat diagnostickým systémem SDS, tudíž důrazně doporučujeme tyto motory pořizovat výhradně v síti autorizovaných dealerů.

Základní horní páka řazení

Suzuki Precision Control - horní páka řazení drive-by-wire

Základní horní páka řazení vás uchvátí svým propracovaným designem, který se hodí do každého moderního člunu. Vzhledem k tomu, že se jedná o systém drive-by-wire, jsou montážní rozměry potřebné pro montáž této páky minimální. Ovládací prvky jsou umístěné na panelu určeném pro montáž na sloupek řízení. Doporučujeme před první jízdou vyzkoušet si odpor páky bez spuštěného motoru. Oproti mechanickému řazení je odpor zcela minimální!

Boční páka řazení

Suzuki Precision Control - boční páka řazení drive-by-wire

Příplatková boční páka řazení je určena pro montáž na bok sloupku řízení či bort člunu. Vzhledem k tomu, že se jedná o systém drive-by-wire, jsou montážní rozměry potřebné pro montáž této páky minimální. Ovládací prvky jsou umístěné na panelu určeném pro montáž na sloupek řízení. Doporučujeme před první jízdou vyzkoušet si odpor páky bez spuštěného motoru. Oproti mechanickému řazení je odpor zcela minimální!

Suzuki barevný multifunkční budík MFG

Suzuki barevný multifunkční budík MFG

Nový barevný digitální multifunkční budík je to technologicky nejvyspělejší ze sortimentu originálního příslušenství, co si můžete k lodnímu motoru Suzuki pořídit. Tento budík dokáže ze svého 3,5" barevného displeje vymáčknout úplně maximum, přičemž disponuje denním a nočním zobrazením. Tento budík dokáže zobrazit následující informace:

  • Otáčky motoru
  • V závislosti na typu motoru i zařazenou rychlost (F-N-R)
  • Čas
  • Úhel trimu
  • Rychlost vůči zemi podle GPS (anténa není součástí dodávky)
  • Informace o palivu - stav nádrže (nádrží) a aktuální i průměrnou spotřebu ve více formátech
  • Motohodiny
  • Dobu trvání výletu
  • Vzdálenost uplutou na výletě
  • Napětí baterie
  • Teplotu vody v chladicím systému
  • Diagnostická data

Většinu údajů je budík schopen zobrazit jak v analogové, tak i digitální podobě a lze navolit zobrazení více údajů najednou. Set řazení s tímto budíkem obsahuje navíc GPS anténu.

Trolling - příplatková výbava *

Trolling - panel

Funkce trollingu je mimořádně vhodná pro rybolov přívlačí. Díky správně vyváženému příslušenství je jeho používání mnohem pohodlnější. Budíky lze dodat v černé či bílé barvě a kromě standardních funkcí uvedených výše u standardního multifunkčního otáčkoměru má ten určený pro trolling ještě jednu vlastnost navíc - při přepnutí do režimu trolling se zjemní stupnice a budík ukazuje mnohem přesněji nízké otáčky. Na panelu pak lze otáčky ovládat v rozpětí do 1200 rpm po kroku 50 otáček za minutu.

* Při nákupu nového motoru je příplatek za trolling a budíky uzpůsobené trolingu 2.700,- kč s DPH.

Suzuki bezklíčový startovací systém (Keyless system) s  imobilizérem - příplatková výbava **

Náš nový systém bezklíčového startování využívá přívěsek, který po přiblížení k hlavní jednotce vysílá kód potřebný pro nastartování. Dokud máte přívěsek u sebe, vše co potřebujete, je být ve vzdálenosti do jednoho metru od konzole řízení. Stačí vložit výtrhovou pojistku, zapnout hlavní vypínač a můžete startovat motor pomocí tlačítka. S klíčem bezpečně uloženým v kapse můžete jezdit bez stresu a snižujete riziko jeho ztráty. Tento systém zároveň umožňuje lepší zabezpečení vašeho lodního motoru, protože motor nenastartuje bez správného kódu přijatého z přívěsku. Přívěsek je plovoucí, proto se i v případě, když vypadne přes palubu, dá jednoduše zachránit.

** Při nákupu nového motoru je příplatek za Keyless system s imobilizérem 800,- kč s DPH.

 

Model DF200APX
Délka nohy (mm) 635
Startér Elektrický
Suchá hmotnost (kg) 233
Typ motoru 16-ventil DOHC
Dodávka paliva Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování
Počet válců 4
Zdvihový objem (ccm) 2.867
Vrtání x zdvih (mm) 97 X 97
Max. výkon (kW) 147
Max. pracovní otáčky (rpm) 5.500-6.100
Řízení Dálkové
Sytič -
Kapacita olejové náplně (l) 8
Objem nádrže (l) -
Alternátor 12V 44A
Trim Elektrický
Převodový poměr 2,50:1
Výfuk Přes propeller
Rozměry propellerů 17”-27,5”

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.