Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

 



        

Suzuki DF200ATX

 

Číslo produktu: 3SuzDF200ATX
Výrobce: SUZUKI
naše cena bez DPH: 454 537 Kč
naše cena s DPH (21 %):
549 990 Kč

do košíku:
   

S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 226 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější vzduch, Suzuki docílilo o 1,5 % lepší maximální rychlosti a o 12 % lepšího zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již tak úsporné motory Suzuki jsou ještě úspornější, a to při zachování maximální spolehlivosti. Oproti svému V6 předchůdci má tento motor při 5000 otáčkách za minutu o 32,6 % nižší sportřebu! Motor rovněž lze vybavit systémem Trollingu, který vám umožní jednoduše ovládat v krocích stálé otáčky motoru při rybaření přívlačí.

Sety řazení a jejich obsah

Všechny sety řazení obsahují povinnou kabeláž, která umožňuje využívání základních funkcí lodního motoru a budíků. Sety neobsahují bowdeny (táhla) plynu, řazení a řízení, jelikož tyto je nutno natypovat podle člunu a vzdálenosti motoru od stanoviště řidiče.

Páky řazení

Základní páka řazení - nový design

Tato základní páka řazení obsahuje veškeré funkce stejně jako předchozí model. Rozdíl je především v inovovaném designu podle dnešních standardů.

Horní páka řazení

Horní páka řazení

Nadstandardní horní páka řazení se obvykle montuje shora na sloupek řízení. Mechanismus ovládání je pak skrytý uvnitř sloupku řízení a nic tak neruší elegantní vzhled pochromované páky. Ostatní ovládací prvky, jako je spínací skříňka a výtrhová pojistka, jsou potom umístěny na zvláštním panelu.

Zapuštěná boční páka řazení

Zapuštěná boční páka řazení

Tato nadstandardní boční páka řazení se obvykle montuje na bort člunu po pravé ruce od volantu tak, že ovládací mechanismus je skrytý ve výduti v laminátu a z pohledové strany není vzhled ničím rušen. Je možná i montáž z levé strany, nicméně obvyklejší je montáž po pravé ruce především kvůli správné ergonomii a snadné dosažitelnosti ovládání tlačítek trimu na vrchní části páky palcem pravé ruky. Ostatní ovládací prvky, jako je spínací skříňka a výtrhová pojistka, jsou potom umístěny na zvláštním panelu.

 

Budíky

Spolu se sety řazení jsou dodávány i budíky. Správnou volbou budíků ve zvýhodněném balíčku při nákupu člunu můžete výrazně ušetřit.

Základní analogové budíky - multifunkční otáčkoměr a trim

Bílý multifunkční otáčkoměr a trimmetrČerný multifunkční otáčkoměr a trimmetr

Základní budíky vám poskytnou nejzákladnější informace o chodu a stavu motoru. Otáčkoměr o rozměru 4" vám poskytne informace o otáčkách motoru, při spuštění zapalování také alespoň informativně o aktuálně najetých motohodinách. Čtyři kontrolky na otáčkoměru vás také informují o aktuálním provozním stavu:

  • Kontrolka Check engine informuje o chybovém stavu, díky spolupráci s pípáním bzučáku motoru získáte konkrétní informaci o potížích.
  • Kontrolka Temp vás informuje v případě, že došlo k potížím s chlazením lodního motoru.
  • Kontrolka Oil vás informuje v případě, že došlo k snížení tlaku oleje v mazání.
  • Kontrolka Rev vás informuje o přetočení motoru.

Trimmetr zobrazuje aktuální informaci o naklopení lodního motoru. Díky správnému vytrimování potom můžete docílit výrazně vyšší maximální rychlosti a výrazně nižší spotřeby. Oba zmíněné budíky lze dodat v černé nebo bílé barvě.

Suzuki barevný multifunkční budík MFG

Suzuki barevný multifunkční budík MFG

Nový barevný digitální multifunkční budík je to technologicky nejvyspělejší ze sortimentu originálního příslušenství, co si můžete k lodnímu motoru Suzuki pořídit. Tento budík dokáže ze svého 3,5" barevného displeje vymáčknout úplně maximum, přičemž disponuje denním a nočním zobrazením. Tento budík dokáže zobrazit následující informace:

  • Otáčky motoru
  • V závislosti na typu motoru i zařazenou rychlost (F-N-R)
  • Čas
  • Úhel trimu
  • Rychlost vůči zemi podle GPS (anténa není součástí dodávky)
  • Informace o palivu - stav nádrže (nádrží) a aktuální i průměrnou spotřebu ve více formátech
  • Motohodiny
  • Dobu trvání výletu
  • Vzdálenost uplutou na výletě
  • Napětí baterie
  • Teplotu vody v chladicím systému
  • Diagnostická data

Většinu údajů je budík schopen zobrazit jak v analogové, tak i digitální podobě a lze navolit zobrazení více údajů najednou. Set řazení s tímto budíkem obsahuje navíc GPS anténu.

Trolling - příplatková výbava *

Trolling - panelTrolling - bílé budíkyTrolling - černé budíky

Funkce trollingu je mimořádně vhodná pro rybolov přívlačí. Díky správně vyváženému příslušenství je jeho používání mnohem pohodlnější. Budíky lze dodat v černé či bílé barvě a kromě standardních funkcí uvedených výše u standardního multifunkčního otáčkoměru má ten určený pro trolling ještě jednu vlastnost navíc - při přepnutí do režimu trolling se zjemní stupnice a budík ukazuje mnohem přesněji nízké otáčky. Na panelu pak lze otáčky ovládat v rozpětí do 1200 rpm po kroku 50 otáček za minutu.

* Při nákupu nového motoru je příplatek za trolling a budíky uzpůsobené trolingu 2.700,- kč s DPH.

Suzuki bezklíčový startovací systém (Keyless system) s  imobilizérem - příplatková výbava **

Náš nový systém bezklíčového startování využívá přívěsek, který po přiblížení k hlavní jednotce vysílá kód potřebný pro nastartování. Dokud máte přívěsek u sebe, vše co potřebujete, je být ve vzdálenosti do jednoho metru od konzole řízení. Stačí vložit výtrhovou pojistku, zapnout hlavní vypínač a můžete startovat motor pomocí tlačítka. S klíčem bezpečně uloženým v kapse můžete jezdit bez stresu a snižujete riziko jeho ztráty. Tento systém zároveň umožňuje lepší zabezpečení vašeho lodního motoru, protože motor nenastartuje bez správného kódu přijatého z přívěsku. Přívěsek je plovoucí, proto se i v případě, když vypadne přes palubu, dá jednoduše zachránit.

** Při nákupu nového motoru je příplatek za Keyless system s imobilizérem 800,- kč s DPH.

 

Model DF200ATX
Délka nohy (mm) 635
Startér Elektrický
Suchá hmotnost (kg) 231
Typ motoru 16-ventil DOHC
Dodávka paliva Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování
Počet válců 4
Zdvihový objem (ccm) 2.867
Vrtání x zdvih (mm) 97 X 97
Max. výkon (kW) 147
Max. pracovní otáčky (rpm) 5.500-6.100
Řízení Dálkové
Sytič -
Kapacita olejové náplně (l) 8
Objem nádrže (l) -
Alternátor 12V 44A
Trim Elektrický
Převodový poměr 2,50:1
Výfuk Přes propeller
Rozměry propellerů 15”-27,5”

 

POPIS OZNAČENÍ MODELŮ LODNÍCH MOTORŮ SUZUKI MARINE

S - KRÁTKÁ NOHA (381 MM)

L - DLOUHÁ NOHA (508 MM)

XL - EXTRA DLOUHÁ NOHA (635 MM)

XXL - EXTRA EXTRA DLOUHÁ NOHA (762 MM)

A - MODELOVÁ ŘADA

B - MODELOVÁ ŘADA - NOVÝ TYP

E - ELEKTRICKÝ STARTÉR

R - DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ I ELEKTRONICKÉ STARTOVÁNÍ

Q - PLYNOVÁ ASISTENCE TRIMU A TILTU

H - PÍNA

T - TRIM & TILT ELEKTRICKÝ

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.